دیگر شیطان هم از دست انسانها خسته شده!

.....................



دیگر شیطان هم از دست انسانها خسته شده!

 

راستی...                                                                                              

ظهر شيطان را ديدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برميداشت.

گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده اي؟

بني آدم نصف روز خود را بي تو گذرانده اند... شيطان گفت:

خود را بازنشسته کرده ام. پيش از موعد! گفتم:

به راه عدل و انصاف بازگشته اي يا سنگ بندگي خدا به سينه مي زني؟

گفت: من ديگر آن شيطان تواناي سابق نيستم. ديدم انسانها،

آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهاني انجام ميدادم،

روزانه به صدها دسيسه آشکارا انجام ميدهند.





:: موضوعات مرتبط: داستان کوتاه، فلسفی، ،
:: برچسب‌ها: شیطان, ,

نوشته شده توسط پیمان گشتاسبی در جمعه 11 مرداد 1392

و ساعت 16:58



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by peyman-gash ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام من پیمان هستم،به وبلاگم خوش امدین،امیدوارم که بهتون خوش بگذره.




داستان کوتاه
فلسفی
پند اموز
موفقیت
شعر
شعر نو
شعر عاشقانه
متن های زیبا
سخنان بزرگان
دکتر علی شریعتی
حسین پناهی




پیمان گشتاسبی
















داستان کوتاه , متن زیبا , تصویر ذهنی , دکتر علی شریعتی , خدا , داستان زیبا , شعرنو , عشق , جالب , متن های زیبا , داستان , فلسفی , خرید جهنم , داستان فلسفي , ارزو ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 4400
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1